Veelgestelde vragen

Future Fulfilment biedt schaalbare fulfilment-oplossingen voor e-commerce bedrijven. Snel, efficiënt en betrouwbaar – van opslag tot wereldwijde levering.

Future Fulfilment

Algemeen

Wij hanteren minimaal 100 orders per maand. We zijn voor elke e-commerce ondernemer geschikt om het fulfilment aan uit te besteden. Wel adviseren we om fulfilment uit te besteden vanaf 50-100 orders per maand. Mocht je startende zijn, kun je altijd contact opnemen voor de mogelijkheden.

Geen enkel bedrijf is hetzelfde. Onze prijzen zullen gebaseerd zijn op de producten die je verkoopt, de grootte hiervan en de hoeveelheid die je verkoopt. Vraag een offerte aan.

U kunt contact opnemen via info@futurefulfilment of bel ons op +31 (0)85 0041572.

Aanmelden

Om partner te worden bij Future Fulfilment is het belangrijk om eerst een offerte aan te vragen. Hierna zullen wij je contacteren en jouw wensen bespreken. Als dit besproken is maken een op maat gemaakte offerte. Als we een akkoord hebben zorgen voor een persoonlijke kennismaking en maken we overeenkomst in orde om als partners aan de slag te gaan!

Het is mogelijk om je voorraad zelf of vanuit je leverancier direct naar ons magazijn te sturen. Wij zullen je producten wegen en meten om ze in de juiste stellingen te kunnen plaatsen.

Er zal altijd een overeenkomst worden gemaakt waarin basisafspraken staan waar aan voldaan moet worden. In overleg kunnen er wijzigingen worden gemaakt om een betere service te bieden.

Wij geloven in een goede service. Dus geen vaste contracten. Opzeggen is vrijblijvend als je niet tevreden bent over onze dienstverlening.

Ieder product dat naar ons warehouse verzonden wordt moet voorzien zijn van een EAN-code. Wanneer er geen barcode op de producten staat die je aanlevert, worden ze door ons voorzien van een EAN-code. Ook moeten de producten netjes in dozen zitten en wellicht op een pallet staan.

Contact

Zeker! Persoonlijk contact en service staan centraal bij ons en daarom zullen wij je altijd persoonlijk helpen.

Technische problemen kunnen altijd voorkomen en hebben vaak spoed. Wij hebben een algemeen email adres vanuit waar intern de juiste persoon wordt toegewezen voor de juiste vraagstelling. Technische vraagstukken worden altijd binnen 24 uur behandeld en opgelost.

We behandelen alle vragen altijd binnen 24 uur. Service is key, en goede communicatie is een van meest onderschatten key factoren in het succesvol samenwerken tussen E-Commerce bedrijven en logistieke dienstverleners.

Verzending

Future Fulfilment verzendt binnen heel de EU. Wij garanderen een levering binnen 1 werkdag in Nederland en België. Andere landen in Europa zijn vaak 1-2 werkdagen of iets langer.

Binnen Nederland is het standaard voor 22.00 besteld morgen in huis, met als optie 23:59. Ook bieden we Same-Day verzendingen aan. In België is dit voor 20.30 besteld morgen in huis. Voor de overige landen geldt een langere levertijd.

De verzendingen in Nederland worden verstuurd via DHL. De verzendingen naar België regelt BPost, Duitsland gaat met DHL DE en Collis Prive verstuurd alles naar Frankrijk. Staat het land van bestemming er niet tussen? Vaak hebben we hier ook een oplossing voor.

Wij versturen pakketten tot max 31,5 kg en tot een formaat van max 240L. Dit komt echter niet heel vaak voor.

De klant zal altijd een track & trace code ontvangen in de mail. Ook heeft de klant de mogelijkheid om te kiezen of het pakket thuis of bij een afhaalpunt geleverd moet worden.

Absoluut! Bij een retour zullen wij deze verwerken tegen een vaste prijs. Deze wordt besproken tijdens de gesprekken met Future Fulfilment.

Software

Via een API-koppeling met jouw webshop krijgen wij te zien wanneer er een order wordt geplaatst.

Het is mogelijk Bol.com, Amazon, Shopify, Woocommerce en nog veel meer platformen te koppelen door middel van de API. We kunnen eigenlijk alles voor je koppelen.

Ja, wij hebben voor onze klanten een klantenportaal waar je een account op krijgt om je orders en voorraad bij te houden.

In het portaal is het mogelijk om real time je voorraad en orders te zien. Ook kun je nieuwe producten hierin toevoegen.

Verpakkingen

De bestellingen worden standaard ingepakt in verzenddozen of (bubbel)enveloppen. Op maat gemaakte verpakkingen zijn ook mogelijk in overleg.

We vinden maatschappelijk verantwoord ondernemen heel erg belangrijk! Om deze reden zorgen we ervoor dat ieder product een verpakking krijgt toegewezen waarin we zo min mogelijk lucht verzenden.

Branding kan zorgen voor meer persoonlijk contact met je klanten en dit moedigen wij dus ook aan. Je kunt bijvoorbeeld een kaartje toevoegen, tape in de huisstijl gebruiken of nog veel meer.

Betaling

We factureren al onze klanten 2x per maand achteraf. Je ontvangt altijd een uitgebreide bijlage met al jouw verzendata.

Binnen 7 dagen.

Je kan de factuur via een QR-code met iDeal betalen.