Waar kan je fulfilment het beste uitbesteden en waarom is dat zo?

Fulfilment oplossing

Verschillende fulfilment oplossingen

De fulfilment oplossing voor ieder E-commerce ondernemer. Bij Future Fulfilment kan je kiezen uit twee verschillende fulfilment oplossingen. Het verschil tussen Maatwerk Fulfilment en All-in Fulfilment lichten we graag kort toe.

Maatwerk Fulfilment

Bij Maatwerk Fulfilment kies je als klant helemaal zelf hoe we het verzendproces voor jou gaan inrichten. We bekijken de mogelijkheden samen, maar jij kiest het proces!

All-in Fulfilment

Bij all-in Fulfilment worden je bestellingen volgens het standaardproces van Future Fulfilment verwerkt. Uiteraard zorgen onze experts er wel voor dat jouw proces er zo optimaal mogelijk uit gaat zien. Makkelijk als je alles uit handen wil geven.


Voordelen van maatwerk fulfilment

Bij maatwerk fulfilment heb jij als klant de keuze om het hele proces in te richten zoals jij dat graag wil! De fulfilment opties worden samen met onze experts besproken en jij vult het proces in.

Een groot voordeel van het maatwerk fulfilment is dat je door de diversiteit die we bieden jouw klanten verschillende keuzes kan aanbieden. Denk aan vervoerders, afleverlocaties en regio’s waardoor de consument voor jou kiest. Hierdoor wordt het nog aantrekkelijker voor de klant om te bestellen bij jou!

Voordelen van all-in fulfilment

Bij all-in fulfilment worden al je bestellingen volgens het standaardproces van Future Fuflilment verwerkt. Natuurlijk zorgen onze experts er wel voor dat jouw proces er zo optimaal mogelijk uit gaan zien.
Sommige keuze’s in ons proces zijn dan vooraf voor je bepaald. Mocht je er voor kiezen om samen te willen werken met een gespecialiseerde e-fulfilment partij zonder te veel bezig te zijn met jouw proces, dan is all-in fulfilment de ideale oplossing.

Dankzij de scherpe prijzen van het all-in fulfilment heb je inzicht in de kosten en zijn de processen transparant. Je weet exact welk proces wat kost en je kan op basis hiervan de prijszetting van je producten en/of marketing bepalen en aanpassen. Doordat alles transparant is kan je makkelijk berekenen wat de aanpassing in cut-off tijd of verzender betekend voor je omzet. Makkelijk en overzichtelijk.